МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КЗ «ХУСТСЬКИЙ БАЗОВИЙ МЕДИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
«Сестринська справа»
Галузь знань 22 Охорона здоров’я
Спеціальність 223 Медсестринство
Кваліфікація: сестра медична
Освітньо-професійний ступінь: фаховий молодший бакалавр
РОЗГЛЯНУТО
на засіданні педагогічної ради
Протокол №4
від « 14 » серпня 2023 року
Хуст 2023 р.
ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ
СЕСТРИНСЬКА СПРАВА
ПЕРЕДМОВА
Освітньо-професійну програму розроблено на основі стандарту фахової перед вищої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.11.2021року за № 1202 «Про затвердження стандарту фахової перед вищої освіти зі спеціальності 223 Медсестринство,галузь знань 22 Охорона здоров’я освітньо-професійний ступінь-фаховий молодший бакалавр,а також у відповідності до:
-Постанови Кабінету Міністрів України «Про особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей ,за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»№ 266 від 29.04.2015року «Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності»,затверджених Постановою Кабінету Міністрів України за № 1187 від 30.12.2015 року;
– Законів України «Про фахову передвищу освіту» № 2745 від 06.06.2019року, «Про освіту» від 05.09.2017року №2145.
Освітньо-професійна програма робочою групою КЗ «Хустський базовий медичний фаховий коледж» Закарпатської обласної ради у складі:
1.Пригара Олександр Михайлович– голова робочої групи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, заступник директора з навчально-виховної роботи
2.Семен Лариса Дмитрівна – член робочої групи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, голова циклової комісії акушерства та педіатрії.
3.Лукач Іван Юрійович – член робочої групи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист,завідувач відділення Лікувальна справа,акушерська справа та фармація,промислова фармація.
4. Фединець Ілона Шандорівна– член робочої групи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, базовий методист, викладач анатомії.
5.Бурак Єлизавета Амброзівна – член робочої групи, спеціаліст вищої категорії, «старший викладач», голова циклової комісії гуманітарної та соціально-економічної підготовки.
6.Гінцяк Беатриса Володимирівна – член робочої групи, спеціаліст вищої категорії,викладач-методист голова циклової комісії внутрішньої медицини та неврології.
Рецензії,відгуки зовнішніх стейкхолдерів:
Пшеничний Анатолій Олександрович-Директор департаменту охорони здоров’я Закарпатської ОДА.
Болдіжар Олександр Олександрович –Д.м.н.,професор, декан медичного факультету Ужгородського національного університету.
Пристая Михайло Михайлович- директор КРП «Хустської ЦРЛ ім.Віцинського О.П.».
1.ОПИС ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ
ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 223 МЕДСЕСТРИНСТВО
ГАЛУЗІ ЗАНЬ 22 ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я
ОПП «СЕСТРИНСЬКА СПРАВА»
Складові | Опис освітньої програми |
1 – Загальна інформація | |
Повна назва вищого навчального закладу | КЗ «Хустський базовий медичний фаховий коледж» Закарпатської обласної ради |
Освітньо-професійний ступінь | Фаховий молодший бакалавр |
Освітня кваліфікація | Фаховий молодший бакалавр |
Кваліфікація в дипломі | Освітньо-професійий ступінь – Фаховий молодший бакалавр Спеціальність -223 Медсестринство Освітньо-професійна програма – Сестринська справа |
Рівень кваліфікації згідно з Національною рамкою кваліфікації | НРК України – 5 рівень |
Офіційна назва освітньо-професійної програми | Освітньо-професійна програма «Сестринська справа» підготовки фахового молодшого бакалавра спеціальності 223 Медсестринство |
Обсяг кредитів ЄКТС,необхідних для здобуття ступеня фахового молодшого бакалавра | 180 кредитів ЄКТС, термін навчання 2роки 10 місяців. |
Наявність акредитації | Сертифікат про акредитацію ОПП Сестринська справа серія КО №002106 відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 26.04.2017р. протокол №125 (Наказ МОН України від 27.04.2017р№658),наказу ДСЯО України від 30.05.2022 №01-10/48 |
Термін дії освітньої програми | До 01.07.2027 |
Вимоги до осіб,які можуть розпочати навчання за програмою | Наявність повної загальної середньої освіти. Абітурієнти повинні мати державний документ про освіту встановленого зразка. Умови вступу визначаються «Правилами прийому до КЗ «Хустський базовий медичний фаховий коледж» Закарпатської обласної ради затвердженими у встановленому порядку |
Мова(и) викладання | Українська |
Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої програми | e- mail: zbdmk 143@ukr.net |
2 – Мета освітньої програми | |
Забезпечити підготовку здобувача освітньо-професійного ступеню фаховий молодший бакалавр, визначити обсяг спеціальних знань, умінь та навичок, достатніх для вирішення типових задач діяльності фахівця на відповідній посаді, включаючи здатність використовувати теоретичні знання та практичні уміння для виконання фельдшерських втручань відповідно до клінічних протоколів та стандартів фельдшерської діяльності, надавати невідкладну допомогу при різних гострих станах, оцінювати вплив небезпечних чинників на стан здоров’я людини | |
3 – Характеристика освітньо-професійної програми | |
Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація) | Об’єкт вивчення та діяльності є: оцінка стану пацієнтів; визначення потреб пацієнтів; здійснення загального та спеціального догляду й супроводу пацієнтів; надання долікарської допомоги при гострих захворюваннях і нещасних випадках; оволодіння методами обстеження та основними лікувально-діагностичними маніпуляціями; участь у профілактиці захворювань, лікувальнодіагностичному процесі та освіті пацієнтів з дотриманням етико-деонтологічних принципів. Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних до виконання всіх видів діяльності та втручань, передбачених кваліфікаційними характеристиками фахівців галузі знань «Охорона здоров’я», спеціальності «Медсестринство». Теоретичний зміст предметної області: знання з питань охорони здоров’я населення, профілактики, діагностики та лікування захворювань, опіки та супроводу пацієнтів на індивідуальному, родинному та популяційному рівнях для здійснення професійної діяльності фахівців спеціальності 223Медсестринство. Методи, методики та технології: анамнестичні, клінічні, лабораторні, інструментальні методи провадження діагностичного процесу, визначення провідних симптомів та синдромів, організація догляду за пацієнтами; технології діагностики, лікування та профілактики. Інструменти та обладнання: маніпуляційна техніка; найпоширеніші діагностичні, лікувальні та інші пристрої, предмети та прилади для проведення фахової діяльності. |
4 – Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання | |
Придатність до працевлаштуванння | Після підготовки за даною освітньо-професійною програмою фахівець здатний виконувати зазначену професійну роботу і може займати первинні посади за Національним класифікатором України («Класифікатор професій» ДК 009:2010) Код Qрозділ 86 Охорона здоров’я: Група 86.1 Діяльність лікарняних закладів Група 86.2 Медична та стоматологічна практика Група 86.9Інша діяльність у сфері охорони здров’я,відповідно до Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК-003:2010 та довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників-випуск 78 Охорона здоров’я за такими професійними назвами робіт: 3221 фельдшер 3221 фельдшер із медицини невідкладнихстанів 3231Сестра медична дитячої поліклініки(брат медичний) 3231Сестра медична(брат медичний) 3231Сестра медична(брат медичний) дитячого стаціонару 3231Сестра медична(брат медичний) загальної практики сімейної медицини 3231Сестра медична патронажна (брат медичний патронажний) 3231Сестра медична (брат медичний ) поліклініки 3231Сестра медична (брат медичний ) стаціонару 3231Сестра медична-анестезист (брат медичний – анестезист ) 3231Сестра медична (брат медичний ) зі стоматології 3231Сестра медична (брат медичний ) милосердя 3231Сестра медична (брат медичний ) з дієтичного харчування 3231Сестра медична (брат медичний ) з лікувальної фізкультури 3231Сестра медична (брат медичний ) з масажу 3231Сестра медична (брат медичний ) з фізіотерапії 3231Сестра медична (брат медичний ) з функціональної діагностики 3231Сестра медична операційна (брат медичний операційний ) 3231Сестра медична (брат медичний ) станції (відділення) швидкої та невідкладної медичної допомоги 3231 Статистик медичний |
Академічні права | Продовження навчання для здобуття вищої освіти: початковий рівень (короткий цикл) рівень вищої освіти; перший (бакалаврський) рівень вищої освіти; другий (магістерський) рівень вищої освіти (223 Медицина). Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих та у системі післядипломної освіти. |
5 – Викладання та оцінювання | |
Викладання та навчання | Використовується студентоцентровний, проблемно-орієнтований, професійно-орієнований, комунікативний, міждисциплінарний підходи до навчання. Навчання здійснюється під час лекційних, практичних занять та навчальної практики, самостійної позааудиторної роботи з використанням сучасних інформаційних технологій навчання, консультацій з викладачами, різних видів практик |
Оцінювання | Контроль знань, умінь, навичок, компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти здійснюється у формі поточного (на семінарах, практичних та лабораторних заняттях) та підсумкового контролю – у формі усних та письмових екзаменів, заліків, заліків з різних видів практики. Атестація здобувачів ступеня фахового молодшого бакалавра здійснюється у формі ЄДКІ (єдиного державного кваліфікаційного іспиту), який проводиться в два етапи: 1 етап теоретичний – тестовий іспит, 2 етап практичний – практично орієнтований іспит . Система оцінювання рівня знань здобувачів освіти проводиться за 4-бальною шкалою: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно». |
6 – Програмні компетентності | |
Інтегральна компетентність | Здатність розв’язувати типові спеціалізовані задачі в певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів відповідної науки і характеризується певною невизначеністю умов. |
Загальні компетентності | ЗК 1 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. ЗК 2 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. ЗК 3 Усвідомлення рівних можливостей та гендерних проблем. ЗК 4 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 5 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК 6 Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК 7 Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК 8 Здатність до міжособистісної взаємодії. |
Спеціальні (фахові) компетентності | СК 1 Здатність до застосовування професійних стандартів та нормативно-правових актів у повсякденній медичній практиці. СК 2 Здатність до вміння задовольняти потреби пацієнта протягом різних періодів життя (включаючи процес умирання), шляхом обстеження, діагностики, планування та виконання медичних втручань, оцінювання результату та корекції індивідуальних планів догляду та супроводу пацієнта. СК 3 Здатність до самоменеджменту у професійній медичній діяльності. СК 4 Здатність до співпраці з пацієнтом, його оточенням, з іншими медичними й соціальними працівниками на засадах сімейно-орієнтованого підходу, враховуючи особливості здоров’я чи 9 перенесені хвороби та фізичні, соціальні, культурні, психологічні, духовні чинники і фактори довкілля, здійснювати санітарнопросвітницьку роботу. СК 5 Здатність до динамічної адаптації та саморегуляції у важких життєвих і професійних ситуаціях з урахуванням механізму управління власними емоційною, мотиваційно-вольовою, когнітивною сферами. СК 6 Здатність до роботи в мультидисциплінарній команді при здійсненні професійної діяльності, для ефективного надання допомоги пацієнту протягом життя, з урахуванням усіх його проблем зі здоров’ям. СК 7 Здатність до вміння обирати обґрунтовані рішення в стандартних клінічних ситуаціях, спираючись на здобуті компетентності та нести відповідальність відповідно до законодавства. СК 8 Здатність до використання інформаційного простору та сучасних цифрових технологій в професійній медичній діяльності. СК 9 Здатність до використання сукупностей професійних навичок (умінь) при підготовці та проведенні діагностичних досліджень та застосовуванні дезінфікуючих і лікарських засобів у професійній діяльності. СК 10 Здатність до забезпечення безпеки пацієнта, дотримання принципів інфекційної та особистої безпеки, збереження здоров’я у процесі здійснення догляду, виконання маніпуляцій, процедур, при переміщенні та транспортуванні пацієнта, наданні екстреної медичної допомоги. СК 11 Здатність до застосування сукупностей втручань та дій для забезпечення пацієнту гідного ставлення, конфіденційності, захисту його прав, фізичних, психологічних та духовних потреб на засадах транскультурального медсестринства, толерантної та неосудної поведінки. СК 12 Здатність до безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я (освіта впродовж життя). СК 13 Здатність до використання професійно профільованих знань, умінь та навичок для здійснення санітарно-гігієнічних і лабораторних досліджень, протиепідемічних та дезінфекційних заходів. СК 14 Здатність до дотримання принципів медичної етики та деонтології. СК 15 Здатність до здійснення профілактичних втручань, спрямованих на зменшення інфекційних захворювань серед дорослого та дитячого населення, зокрема вакцинацію згідно з календарем профілактичних щеплень та екстрену імунопрофілактику, включаючи її популяризацію. |
Додаткові спеціальні компетентності освітньо-професійної програми Лікувальна справа | ДСК 1 Здатність до застосовування сукупностей принципів надання невідкладної та екстреної медичної допомоги в цивільних умовах постраждалим, забезпечити власну безпеку, виявити фактори, що впливають на стан здоров’я пацієнтів. ДСК 2 Здатність до застосовування сукупностей практичних умінь та навичок, медичних засобів, втручань і дій у процесі здійснення клінічного обстеження пацієнтів, оцінювання його результатів, діагностування типових випадків найбільш поширених захворювань та станів у пацієнтів різного віку з проведенням медичного сортування. ДСК 3 Здатність до застосовування сукупностей практичних умінь та навичок, медичних засобів, втручань і дій для надання невідкладної та екстреної медичної допомоги при травмах чи захворюваннях органів і систем у пацієнтів різного віку в умовах мирного та воєнного часу. ДСК 4 Здатність до застосовування практичних умінь та навичок у процесі призначення лікування та розрахунку дози лікарських засобів, які вводяться пацієнтам різного віку у типових випадках найбільш поширених захворювань. ДСК 5 Здатність до застосовування практичних умінь та навичок при виконанні серцеволегеневої реанімації, у тому числі із застосуванням дефібрилятора та дихального обладнання. |
7 – Нормативний зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання | |
РН 1. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами для комунікації, ведення медичної та іншої ділової документації. РН 2. Застосовувати сучасні цифрові та комунікативні технології для пошуку інформації та документування результатів професійної діяльності. РН 3. Застосовувати основні положення законодавства в охороні здоров’я. РН 4. Вести медичну документацію за формами, встановленими нормативноправовими документами. РН 5. Дотримуватися правил охорони праці та безпеки життєдіяльності. РН 6. Обирати тактику спілкування з пацієнтами та членами їхніх родин, колегами, дотримуючись принципів професійної етики, толерантної та неосудної поведінки при здійсненні професійної діяльності, з урахуванням соціальних, культурних, гендерних та релігійних відмінностей. РН 7. Застосовувати паліативну компетентність при роботі з пацієнтами, їх оточенням, медичними та соціальними працівниками під час здійснення професійної діяльності. РН 8. Вживати заходи спрямовані на створення безпечного лікарняного середовища та дотримання лікувально-охоронного режиму, в інтересах збереження власного здоров’я та зміцнення здоров’я пацієнта . РН 9. Розпізнавати й інтерпретувати ознаки здоров’я і його змін, хвороби чи інвалідності (оцінка/діагноз), обмежень можливості повноцінної життєдіяльності та визначати проблеми пацієнтів при різних захворюваннях і станах. РН 10. Вміти проводити підготовку пацієнта до лабораторних, інструментальних та інших досліджень, здійснювати забір біологічного матеріалу та проб, скеровувати до лабораторії. РН 11. Застосовувати лікарські препарати та медикаменти при здійсненні професійної діяльності. РН 12. Виконувати медичні маніпуляції та процедури відповідно до фахових протоколів, алгоритмів, включаючи надання послуг з первинної медичної допомоги в складі команди первинної медичної допомоги . РН 13. Надавати екстрену та невідкладну долікарську медичну допомогу. РН 14. Здійснювати заходи щодо збереження репродуктивного здоров’я населення з метою покращення демографічної ситуації. РН 15. Надавати консультативну допомогу та здійснювати навчання населення щодо здорового способу життя, наслідків нездорового способу життя, важливості збільшення фізичної активності та здорового харчування, вакцинації; забезпечувати реабілітацію реконвалесцентів та диспансеризацію пацієнтів. РН 16. Вживати заходи, спрямовані на специфічну та неспецифічну профілактику захворювань. РН 17. Вживати протиепідемічні заходи в осередку інфекційних та особливо небезпечних захворювань при здійсненні професійної діяльності. РН 18. Дотримуватися правил ефективної взаємодії в команді для надання якісної медичної допомоги різним категоріям населення. РН 19. Здійснювати взаємозалежні професійні функції з метою забезпечення якісної медичної допомоги населенню. | |
Додаткові результати навчання | ДРН 1. Надавати невідкладну та екстрену медичну допомогу в разі критичних та термінальних станів, керуючись чинними протоколами, із застосуванням медичного інструментарію та знань з групової належності затверджених лікарських засобів, особливостей їхньої фармакокінетики та фармакодинаміки (способи введення, дозування, показання, протипоказання, взаємодії між собою, побічні ефекти, передозування та способи усунення їх, в т.ч. наркотичних засобів). ДРН 2. Здійснювати первинне обстеження пацієнтів, оцінювати міру виявлених порушень у типових випадках найбільш поширених захворювань, визначати критичні порушення дихальної та серцево-судинної систем (статичні зображення та динамічні ритми на моніторі) та виконувати алгоритм подальших лікувальних дій пацієнтів різного віку в клінічних ситуаціях. ДРН 3. Надавати першу медичну та долікарську допомогу в осередках надзвичайних ситуацій у мирний і воєнний час, працювати у складі бригад і загонів невідкладної та екстреної медичної допомоги в осередках масового ураження, оцінювати місця події, забезпечувати безпеку персоналу та пацієнта, застосувати табельні засоби індивідуального захисту. ДРН 4. Організовувати лікувально-евакуаційне забезпечення бойових дій особового складу військового підрозділу та медичне сортування в умовах бойових дій. ДРН 5. Організовувати лікувально-евакуаційні заходи в осередках масового ураження, надавати невідкладну та екстрену медичну допомогу постраждалим унаслідок аварії на радіаційно небезпечних об’єктах, у зонах стихійного лиха та осередках інфекційного спалаху. |
8 – Ресурсне забезпечення реалізації програми | |
Кадрове забезпечення | Реалізацію освітньо-професійної програми зі спеціальності 223 Медсестринство можуть забезпечувати педагогічні працівники згідно з вимогами Постанови КМУ ЗА №1187 від 30.12.2015р. «Про затвердження положення Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності» в редакції від 20.06.2021року.Кожен освітній компонент ОПП забеспечений педагогічними працівниками певного профілю з повною вищою освітою і напряму дисциплін,що викладаються,з необхіднм стажем педагогічної роботи та практичного досвіду. Під час організації освітнього процесу можуть залучатися професіонали з досвідом дослідницької, управлінської, інноваційної, творчої роботи та або роботи за фахом. |
Матеріально-технічне забезпечення | Кількість кабінетів і лабораторій та їх назви визначається навчальним планом з ОПП Сестринська справа . Матеріально-технічне забезпечення кабінетів та лабораторій включає обладнання згідно з діючими нормами оснащення. Значна кількість кабінетів та лабораторій забезпечена мультимедійними системами та комп’ютерами. Кабінети і лабораторії паспортизовані.Соціально-побутова інфраструктура включає: актову залу,бібліотеку з читальним залом,відкритий спортивний майданчик та спортивну залу. |
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення | Освітньо-професійна програма повністю забезпечена навчально-методичними комплексами з усіх навчальних компонентів до складу яких входять: типова та робоча програма навчальної дисципліни, методичні розробки лекцій, практичних занять та навчальних практик, матеріали для організації самостійної позааудиторної роботи студентів, матеріали контролю тощо. До програмного забезпечення входять також електронний ресурс, який представлений електронними підручниками та посібниками, комплексами навчальних відеофільмів, комп’ютерними програмами для проведення тестового контролю знань студентів. Наявний офіційний веб-сайт закладу освіти, на якому розміщена основна інформація про його діяльність.Для проведення дистанційного навчання використовується платформа Google Classroom. |
9 – Академічна мобільність | |
Національна кредитна мобільність | Національна мобільність здійснюється на підставі Закону України «Про вищу освіту»,Закону «Про фахову передвищу освіту» та угодами між ДВНЗ «Ужгородський національний університет».Допускаються індивідуальні угоди про академічну мобільність для навчання та проведення досліджень в наукових установахУкраїни |
Міжнародна кредитна мобільність | Міжнародна мобільність,проведення зарахування результатів міжнародної мобільності здійснюється на підставі Закону «Про фахову передвищу освіту» |
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти | Не проводиться |
2. ПЕРЕЛІК КОМПОНЕНТІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ ТА ЇХ ЛОГІЧНА ПОСЛІДОВНІСТЬ
2.1. Перелік компонент ОПП
Обов’язкові компоненти ОПП | |||
Код н/д | Компоненти освітньо-професійної програми (навчальні дисципліни, практики) | Кількість кредитів ECTS | Форма підсумкового контролю |
І.1. Обов’язкові компоненти,які формують загальні компетентності | |||
ОК 01. | Історія та культура України | 3,0 | Екзамен |
ОК 02. | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 5,0 | Залік |
ОК 03. | Основи медичної біології з генетикою | 3,0 | Залік |
ОК 04. | Основи медичного права | 3,0 | Залік |
ОК 05. | Інформаційні технології у медицині | 3,0 | Залік |
ОК 06. | Основи психології та міжособове спілкування | 3,0 | Залік |
ОК 07. | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 3,0 | Екзамен |
ОК 08. | Фізичне виховання | 6,0 | Залік |
Усього за циклом | 29,0 | ||
І.2. Обов’язкові компоненти,які формують загальні компетентності | |||
ОК 09. | Основи латинської мови з медичною термінологією | 3,0 | Екзамен |
ОК 10. | Анатомія та фізіологіялюдини | 8,0 | Екзамен |
ОК 11. | Мікробіологія | 3,0 | Залік |
ОК 12. | Патоморфологія та патофізіологія | 4,0 | Залік |
ОК 13. | Фармакологія та медична рецептура | 5,0 | Екзамен |
ОК 14. | Медсестринська етика та деонтологія | 3,0 | Залік |
Усього за циклом | 26,0 | ||
І.3. Обов’язкові компоненти,які формують спеціальні компетентності | |||
ОК 15. | Основи медсестринства та медична маніпуляційна техніка | 11,0 | Екзамен |
ОК 16. | Медсестринство у внутрішній медицині | 12,0 | Екзамен |
ОК 17. | Медсестринство в хірургії та онкології | 12,0 | Екзамен |
ОК 18. | Медсестринство в педіатрії | 12,0 | Екзамен |
ОК 19. | Медсестринство в гінекології та репродуктивне здоров’я та планування сім’ї | 4,0 | Залік |
ОК 20. | Медсестринство в акушерстві | 3,0 | Залік |
ОК 21. | Медсестринство в інфектології | 4,0 | Залік |
ОК 22. | Медсестринство в неврології психіатрії та наркології | 6,0 | Залік |
ОК 23. | Медсестринство в реабілітації | 4,0 | Залік |
ОК 24. | Екстренна невідкладна медична допомога | 4,0 | Залік |
ОК 25. | Основи анестезіології та інтенсивної терапії | 4,0 | Залік |
ОК 26. | Військово-медична підготовка та медицина надзвичайних ситуацій | 4,0 | Залік |
ОК 27. | Медсестринство в сімейній медицині геріатрії та паліативній допомозі | 5,0 | Залік |
ОК 28. | Безпека життєдіяльності та охорона праці в галузі | 3,0 | Залік |
Усього за циклом | 88,0 | ||
Разом кредитів | 143,0 | ||
ОК 29. | Виробнича практика:Догляд за хворими | 3,0 | Залік |
ОК 30. | Виробнича практика:Медсестринська | 6,0 | Залік |
ОК 31. | Переддипломна практика | 9,0 | Залік |
Усього за циклом | 18 | ||
Атестація здобувачів фахової перед вищої освіти | |||
ОК 32. | ЄДКІ | 1 | |
Загальний обсяг обов’язкових компонентів: | 162,0 | ||
ІІ.Вибіркові освітні компоненти ОПП (за вибором здобувачів освіти) | |||
Код о/к | Освітні компоненти освітньо-професійної програми | Кількість кредитів ЕСТS | Форма підсумкового контролю |
ІІ.1.Вибіркові освітні компоненти,що формують загальні компетентності | |||
В.К.1-6 | Вільний вибір двох освітніх компонентз каталогу(кожна обсягом 3,0 кредити ЕСТS) | 6,0 | Залік |
ІІ.2. Вибіркові освітні компоненти,що формують спеціальні компетентності | |||
В.К.7-18 | Вільний вибір чотирьох освітніх компонент з каталогу(кожна обсягом 3,0 кредити ЕСТS) | 12,0 | Залік |
Загальний обсяг вибіркових компонентів | 18,0 | ||
Загальний обсяг освітньо-професійної програми | 180,0 | ||
2.2. Розподіл кредитів обов’язкових та вибіркових компонентів ОПП між освітніми компонентами
Освітні компоненти | Загальна кількість кредитів ECTS | Обов’язкові Компоненти кредитів | Вибіркова частина кредитів |
Дисципліни,які формують загальні компетентності | 61 | 55,0 | 6,0 |
1.3. Дисципліни,які формують спеціальні компетентності | 100 | 88,0 | 12,0 |
Виробнича, переддипломна практики | 9,0 | 9,0 | |
Переддипломна практика | 9,0 | 9,0 | |
Єдиний державний кваліфікаційний іспит | 1,0 | 1,0 | |
Усього | 180 | 162 | 18,0 |
Обов’язкові компоненти
освітно-професійної програми становлять 90%,
вибіркові – 10 %.
Каталог вибіркових освітніх компонент,що формують загальні та спеціальні компетентності | |||
ІІ.1.Вибіркові освітні компоненти,що формують загальні компетентності | |||
Код о/к | Освітні компоненти освітньо-професійної програми | Кількість кредитів ЕСТS | Форма підсумкового контролю |
ВК 1. | Основи філософських знань | 3,0 | Залік |
ВК 2. | Історія медсестринства та медицини | 3,0 | Залік |
ВК 3. | Основи біологічної фізики | 3,0 | Залік |
ВК 4. | Медична хімія | 3,0 | Залік |
ВК 5. | Основи екології та профілактичної медицини | 3,0 | Залік |
ВК 6. | Соціологія | 3,0 | Залік |
В.К.1-6 | Вільний вибір двох освітніх компонентз каталогу(кожна обсягом 3,0 кредити ЕСТS) | 6,0 | Залік |
ІІ.2. Вибіркові освітні компоненти,що формують спеціальні компетентності | |||
В.К.7-16 | Вільний вибір чотирьох освітніх компонентз каталогу(кожна обсягом 3,0 кредити ЕСТS) | 12,0 | Залік |
ВК 7. | Медсестринство в дерматології та венерології | 3,0 | |
ВК 8. | Психологія кризових і залежних станів | 3,0 | |
ВК 9. | Професійне здоров`я медичної сестри | 3,0 | |
ВК 10. | Медсестринство в офтальмології | 3,0 | |
ВК 11. | Медсестринство в оториноларингології | 3,0 | |
ВК 12. | Медсестринство в травматології | 3,0 | |
ВК 13. | Медсестринство в епідеміології | 3,0 | |
ВК 14. | Громадське здоров’я і громадське медсестринство | 3,0 | |
ВК 15. | Інформаційне забезпечення здорового способу життя | 3,0 | |
ВК 16. | Медсестринство в стоматології | 3,0 | |
ВК 17. | Конфліктологія | 3,0 | |
ВК 18. | Нетрадиційна медицина | 3,0 | |
Загальний обсяг вибіркових компонентів | |||
Загальний обсяг освітньо-професійної програми | 180,0 |
3. ФОРМА АТЕСТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Атестація випускників спеціальності 223 «Медсестринство» спеціалізація освітньо-професійної програми «Сестринська справа» проводиться в два етапи: теоретичний (тестовий) та практичний, з виставленням однієї оцінки. Теоретична частина складається у формі Єдиного державного кваліфікаційного іспиту який спрямований на перевірку досягнень результатів навчання, відповідно до вимог Стандарту та освітньо-професійної програми. Практична частина включає дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині», «Медсестринство в хірургії та онкології», «Медсестринство в педіатрії», «Безпека життєдіяльності та охорона праці в галузі» та завершується видачею документа встановленого зразка про встановлення ступеня фахового молодшого бакалавра з присвоєнням кваліфікації «сестра медична
4. ВИМОГИ ДО СИСТЕМИ ВНУТРІШНЬОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
Система внутрішнього забезпечення якості даної освітньо-професійної програми та якості освіти за даною ОПП є складовою внутрішньої системи забезпечення якості освіти в КЗ «Хустський базовий медичний фаховий коледж» Закарпатської обласної ради. Перелік процедур щодо розроблення, затвердження, моніторингу та періодичного перегляду освітньо-професійної програми (відповідно до частини 2 статті 17 та статті 49 Закону України «Про фахову передвищу освіту»)
1. Визначення та оприлюднення політики і принципів забезпечення якості фахової передвищої освіти за даною освітньо-професійною програмою, що інтегровані до загальної системи управління КЗ «Хустський базовий медичний фаховий коледж» Закарпатської обласної ради., узгоджені з його стратегією і передбачають залучення внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів (заінтересованих сторін).
2. Визначення і послідовне дотримання порядку розроблення освітньопрофесійної програми, який забезпечує: ¾ відповідність її змісту стандартам фахової передвищої освіти , декларованим цілям; ¾ ураховує позиції зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів; ¾ містить чітке визначення кваліфікацій, що присуджуються та/або присвоюються (вони мають бути узгоджені з Національною рамкою кваліфікацій).
3. Моніторинг та періодичний перегляд даної освітньо-професійної програми за участю студентів (включаючи їх опитування та застосування інших інструментів внутрішнього моніторингу) з метою гарантування досягнення встановлених для цієї ОПП цілей та їх відповідності потребам власне здобувачів фахової передвищої освіти та суспільства загалом.
4. Дотримання вимог правової визначеності, оприлюднення та послідовного дотримання нормативних КЗ «Хустський базовий медичний фаховий коледж» Закарпатської обласної ради з питань урегулювання всіх стадій підготовки здобувачів фахової передвищої освіти (прийом на навчання, організація освітнього процесу, визнання результатів навчання, переведення, відрахування, атестація тощо).
5. Забезпечення надійності, прозорості та об’єктивності оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти відповідно до розробленої в закладі системи оцінювання та індивідуальної освітньої траєкторії кожного студента, що здійснюється у рамках освітнього процесу.
6. Визначення та послідовне дотримання вимог щодо компетентності педагогічних працівників, застосовування чесних і прозорих правил прийняття на роботу та безперервного професійного розвитку персоналу.
7. Здійснення необхідного фінансування освітньої та викладацької діяльності, а також адекватних та доступних освітніх ресурсів і підтримки здобувачів фахової передвищої освіти за даною освітньо-професійною програмою.
8. Збирання, аналіз та використання відповідної інформації для ефективного управління освітнім процесом за даною освітньо-професійною програмою та іншими сферами діяльності закладу.
9. Забезпечення публічної, зрозумілої, точної, об’єктивної, своєчасної та легкодоступної інформації про дану освітньо-професійну програму та діяльність закладу щодо якості організації освіти за нею, умови і процедури присвоєння ступеня фахової передвищої освіти та кваліфікацій. 10. Дотримання академічної доброчесності працівниками та здобувачами фахової передвищої освіти в рамках організації освітнього процесу за даною освітньопрофесійною програмою та поза ним, у тому числі створення і забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату та інших порушень академічної доброчесності, притягнення порушників до академічної відповідальності відповідно до чинних у КЗ «Хустський базовий медичний фаховий коледж» Закарпатської обласної ради Положення про академічну доброчесність, Етичного кодексу, Системи внутрішнього забезпечення якості освіти, інших документів.
11.Періодичне проходження процедури зовнішнього забезпечення якості фахової передвищої освіти під час акредитації даної освітньо-професійної програми, позапланового аудиту та інших інструментів, процедур та заходів, визначених частиною 4 статті 17 Закону України «Про фахову передвищу освіту»
12.Залучення здобувачів фахової передвищої освіти та роботодавців як повноправних партнерів до процедур і заходів забезпечення якості освіти та здійснення освітньої діяльності за даною освітньо-професійною програмою.
13.Забезпечення дотримання принципів студентоорієнтованого навчання за даною освітньо-професійною програмою з урахуванням індивідуальної освітньої траєкторії кожного здобувача освіти та в освітньому процесі; загалом.
14. Дотримання інших процедур і заходів, визначених законодавством, установчими документами КЗ «Хустський базовий медичний фаховий коледж» Закарпатської обласної ради.
5. ВИМОГИ ПРОФЕСІЙНИХ СТАНДАРТІВ ОПП
Сестринська справа розроблена на основі стандарту фахової передвищої освіти зі спеціальності 223 Медсестринство галузі знань 22 Охорона здоров’я освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України наказом № 1202 від 08.11.2021р. http://surl.li/ejfny 6.
6.ПЕРЕЛІК НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ, НА ЯКИХ БАЗУЄТЬСЯ СТАНДАРТ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
1. Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text
2. Закон України «Про фахову передвищу освіту» від 06.06.2019 № 2745-VIII URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2745-19#Text
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1341 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» (зі змінами) URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-BF#Text
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» (зі змінами) URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ru/266-2015-BF#Text
5. Постанова Кабінету Міністрів Українивід 28.03.2018 № 302 «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/302-2018-п#Text
6. Наказ МОН України від 06.11.2015 № 1151 «Про особливості запровадження переліку галузей знань, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 266» (зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН України від 12.04.2016 року № 419).
7. Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.07.2020 № 918 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів фахової передвищої освіти».
8. Наказ Держспоживстандарту від 28.10.2010 № 327 «Національний класифікатор України. Класифікатор професій ДК 003:2010» URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va327609-10#Text 9. Наказ МОН України від 22.05.2020 року № 673 “Про затвердження Переліку спеціальностей, здобуття ступеня освіти з яких необхідне для доступу до професій, для яких запроваджено додаткове регулювання”.
10. Національний класифікатор
України «Класифікація видів економічної діяльності» ДК 009:2010, чинний від
01.01.2010 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/vb457609-10#Text
6. Структурно-логічна схема ОПП
6.1. Структурно-логічна схема ОПП на основі ПЗСО
І курс | ІІ курс | ІІІ курс | ||||
І семестр | ІІ семестр | ІІІ семестр | ІV семестр | V семестр | V І семестр | |
Обов’язкові освітні компоненти | ОК1. Фізичне виховання ОК 3. Іноземна мова (за професійним спрямуванням ) ОК 4. Історія та культура України ОК5. Основи медичного права ОК 6. Інформаційні технології в медицині ОК 7. Основи медичної біології з генетикою ОК 9. Основи латинської мови з медичною термінологією ОК 10. Анатомія та фізіологія людини ОК11.Медсестринська етика та деонтологія ОК 15. Основи медсестринства | ОК 1. Фізичне виховання ОК 3. Іноземна мова (за професійним спрямуванням ) ОК 8. Основи психології та міжособове спілкування ОК 10. Анатомія та фізіологія людини ОК12.Мікробіологія ОК13.Фармакологія та медична рецептура ОК 15. Основи медсестринства | ОК 1. Фізичне виховання ОК2. Українська мова (за професійним спрямуванням) ОК 3.Іноземна мова (за професійним спрямуванням ) ОК13. Фармакологія та медична рецептура ОК14.Патоморфологія та патофізіологія ОК16.Медсестринство у внутрішній медицині ОК17.Медсестринство в хірургії та онкології ОК18.Медсестринство в педіатрії ОК19.Медсестринство в гінекології, репродуктивне здоров’я та планування сім’ї | ОК 1. Фізичне виховання ОК 3. Іноземна мова (за професійним спрямуванням ) ОК16.Медсестринство у внутрішній медицині ОК17.Медсестринство в хірургії та онкології ОК18.Медсестринство в педіатрії ОК20.Медсестринство в акушерстві ОК21.Медсестринство в інфектолог | ОК 3. Іноземна мова (за професійним спрямуванням ) ОК16.Медсестринство у внутрішній медицині ОК17.Медсестринство в хірургії та онкології ОК18.Медсестринство в педіатрії ОК22.Медсестринство в неврології, психіатрії та наркології ОК23.Медсестринство в реабілітації ОК 24.Екстрена та невідкладна медична допомога ОК25. Основи анестезіології та інтенсивної терапії ОК 26. Основи медичної допомоги в умовах воєнного часу та надзвичайних ситуацій | ОК16.Медсестринство у внутрішній медицині ОК17.Медсестринство в хірургії та онкології ОК18.Медсестринство в педіатрії ОК23.Медсестринство в реабілітації ОК27.Медсестринство в сімейній медицині, геронтології та паліативній медицині ОК28.Безпека життєдіяльності та охорона праці в галузі |
Вибіркові освітні компоненти | ВК 1 Соціологія ВК 2. Основи філософських знань ВК 3.Історія медицини та медсестринства ВК 4.Медична хімія ВК 5.Основи біологічної фізики ВК 6.Основи екології та профілактичної медицини | ВК7. Медсестринство в дерматології та венерології ВК8.Психологія кризових і залежних станів ВК9.Професійне здоров’я медичної сестри | ВК10. Медсестринство в офтальмології ВК11. Медсестринство в оториноларингології ВК12. Медсестринство в травматології ВК13.Медсестринство в епідеміології | ВК 14.Громадське здоров’я та громадське медсестринство ВК 15.Інформаційне забезпечення здорового способу життя ВК16.Медсестринство в стоматології | ||
Практична підготовка | ОК 29. Виробнича практика: Догляд за пацієнтами | ОК 30. Виробнича практика : Медсестринська | ОК 31.Переддипломна практи | |||
Атестація | ОК32.Єдиний державний кваліфікаційний іспит, який складається з двох етапів: 1-й етап теоретичний – тестовий іспит 2-й етап практичний – практично орієнтований іспит |
7. МАТРИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВИПУСКНИКА КОМПОНЕНТАМ
ОСВІТНЬО – ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ
ЗК1 | ЗК2 | ЗК3 | ЗК4 | ЗК5 | ЗК6 | ЗК7 | ЗК8 | СК1 | СК2 | СК3 | СК4 | СК5 | СК6 | СК7 | СК8 | СК9 | СК10 | СК11 | СК12 | СК13 | СК14 | СК15 | |
ОК1 | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||||||||
ОК2 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||||
ОК3 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||||||||||
ОК4 | * | * | * | * | * | * | * | ||||||||||||||||
ОК5 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||
ОК6 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||||||
ОК7 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||
ОК8 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||||
ОК9 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||||||||
ОК10 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||||||||
ОК11 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК12 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||
ОК13 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||
ОК14 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||||||
ОК15 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК16 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК17 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК18 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ОК19 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК20 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК21 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК22 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК23 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК24 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК25 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК26 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ОК27 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК28 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ОК29 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК30 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК31 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК32 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК1 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||||||
ВК2 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||||||
ВК3 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||
ВК4 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||||||
ВК5 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||
ВК6 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ВК7 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК8 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||
ВК9 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||
В10 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК11 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК12 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК13 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК14 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК15 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ВК16 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
8. МАТРИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ КОМПОНЕНТАМ
ОСВІТНЬО – ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ
РН1 | РН2 | РН3 | РН4 | РН5 | РН6 | РН7 | РН8 | РН9 | РН10 | РН11 | РН12 | РН13 | РН14 | РН15 | РН16 | РН17 | РН18 | РН19 | |
ОК1 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||
ОК2 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||
ОК3 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||
ОК4 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||
ОК5 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||
ОК6 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||
ОК7 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||
ОК8 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||
ОК9 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||
ОК10 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||||||||
ОК11 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК12 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||||
ОК13 | * | * | * | * | * | ||||||||||||||
ОК14 | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||||||
ОК15 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ОК16 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ОК17 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ОК18 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||
ОК19 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК20 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК21 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК22 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ОК23 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ОК24 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК25 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК26 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||
ОК27 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК28 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||||
ОК29 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК30 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК31 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ОК32 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК1 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||
ВК2 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||
ВК3 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
ВК4 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||
ВК5 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||||
ВК6 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||
ВК7 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК8 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||||||
ВК9 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
В10 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК11 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК12 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК13 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК14 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК15 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ВК16 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
8. МАТРИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ТА КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ | КОМПЕТЕНТНОСТІ | ||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ | СПЕЦІАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ | ||||||||||||||||||||||
ЗК1 | ЗК2 | ЗК3 | ЗК4 | ЗК5 | ЗК6 | ЗК7 | ЗК8 | СК1 | СК2 | СК3 | СК4 | СК5 | СК6 | СК7 | СК8 | СК9 | СК10 | СК11 | СК12 | СК13 | СК14 | СК15 | |
РН1 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||
РН2 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН3 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||
РН4 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |||
РН5 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | ||
РН6 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
РН7 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН8 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН9 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН10 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН11 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН12 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН13 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН14 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН15 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН16 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН17 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН18 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
РН19 | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |