Методична робота

МЕТОДИЧНА РОБОТА

        Методична робота є важливою складовою функціонування навчального закладу, спрямованою на забезпечення високої якості освітнього процесу та професійного зростання педагогічного колективу.

     Організація і планування освітнього процесу в коледжі здійснюється  у відповідності до Законів України  « Про фахову передвищу освіту», “Про освіту”, “Про вищу освіту”, “Положення про організацію навчального процесу у вищому навчальному закладі” та вимог освітньо-професійних програм та освітньо-кваліфікаційних характеристик відповідних спеціальностей.

     Методична робота є важливою складовою навчально-виховного процесу. Основними напрямками методичної роботи є:

  • перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;
  • створення навчально-методичних комплексів у відповідності із сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців;
  • організація системи підвищення педагогічної майстерності молодих викладачів;
  • аналіз забезпеченості освітнього процесу навчально-методичною літературою, формування поточних планів, видання  навчальних і методичних посібників і вказівок;
  •  розробка та впровадження нових методик викладання;
  • вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість студента;
  • організація виставок педагогічних досягнень викладачів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури;
  • сприяння у розширенні сфер застосування інформаційно-комунікаційних технологій шляхом створення власних електронних підручників, посібників, електронних портфоліо, презентацій, тестів та програмного забезпечення навчально-виховного процесу;
  • допомога у підготовці викладачів до атестації;
  • вивчення обсягу й змісту самостійної роботи студентів, вироблення методичних рекомендацій із планування, організації й контролю самостійної роботи студентів.
  • моніторинг та оцінка якості навчання: проведення внутрішніх зрізів знань, тестувань і контрольних робіт, аналіз результатів ДПА та ЄДКІ, анкетування щодо задоволеності навчальним процесом.
  •  створення інноваційних проектів та програм: впровадження інклюзивного навчання та підтримки студентів з особливими освітніми потребами, реалізація проєктів екологічного та соціального спрямування, участь у міжнародних освітніх програмах та грантових проектах.

Центрами навчально-методичної роботи у коледжі є:

  • педагогічна рада;
  • методична рада;
  • циклові комісії;
  • школа  педагогічної адаптації.

      З метою підвищення професійної майстерності викладачів використовуються різноманітні форми методичної роботи:

  • навчально-методичні конференції, збори, засідання методичної ради, засідання циклових комісій з навчально-методичних питань;
  • семінари, конференції, педагогічні лекторії з актуальних питань виховання і навчання, конкурси професійної майстерності;
  • тижні  циклових комісій;
  • відкриті  заняття, майстер-класи;
  • контрольні та взаємні відвідування занять;
  • виставки педагогічних досягнень викладачів;
  • аналітичні дослідження з питань методики навчання студентської молоді;
  • методичні консультації;
  • індивідуальна самоосвітня робота викладачів циклових комісій;
  • індивідуальні та групові консультації із головами циклових комісій та викладачами для надання конкретної методичної допомоги з питань планування роботи, визначення змісту, форм організаційно-методичної роботи;
  • моніторинг та оцінка якості навчання;
  • участь у міжнародних освітніх програмах та грантових проектах.