МЕТОДИЧНА РОБОТА
Методична робота є важливою складовою функціонування навчального закладу, спрямованою на забезпечення високої якості освітнього процесу та професійного зростання педагогічного колективу.
Організація і планування освітнього процесу в коледжі здійснюється у відповідності до Законів України « Про фахову передвищу освіту», “Про освіту”, “Про вищу освіту”, “Положення про організацію навчального процесу у вищому навчальному закладі” та вимог освітньо-професійних програм та освітньо-кваліфікаційних характеристик відповідних спеціальностей.
Методична робота є важливою складовою навчально-виховного процесу. Основними напрямками методичної роботи є:
- перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;
- створення навчально-методичних комплексів у відповідності із сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців;
- організація системи підвищення педагогічної майстерності молодих викладачів;
- аналіз забезпеченості освітнього процесу навчально-методичною літературою, формування поточних планів, видання навчальних і методичних посібників і вказівок;
- розробка та впровадження нових методик викладання;
- вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість студента;
- організація виставок педагогічних досягнень викладачів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури;
- сприяння у розширенні сфер застосування інформаційно-комунікаційних технологій шляхом створення власних електронних підручників, посібників, електронних портфоліо, презентацій, тестів та програмного забезпечення навчально-виховного процесу;
- допомога у підготовці викладачів до атестації;
- вивчення обсягу й змісту самостійної роботи студентів, вироблення методичних рекомендацій із планування, організації й контролю самостійної роботи студентів.
- моніторинг та оцінка якості навчання: проведення внутрішніх зрізів знань, тестувань і контрольних робіт, аналіз результатів ДПА та ЄДКІ, анкетування щодо задоволеності навчальним процесом.
- створення інноваційних проектів та програм: впровадження інклюзивного навчання та підтримки студентів з особливими освітніми потребами, реалізація проєктів екологічного та соціального спрямування, участь у міжнародних освітніх програмах та грантових проектах.
Центрами навчально-методичної роботи у коледжі є:
- педагогічна рада;
- методична рада;
- циклові комісії;
- школа педагогічної адаптації.
З метою підвищення професійної майстерності викладачів використовуються різноманітні форми методичної роботи:
- навчально-методичні конференції, збори, засідання методичної ради, засідання циклових комісій з навчально-методичних питань;
- семінари, конференції, педагогічні лекторії з актуальних питань виховання і навчання, конкурси професійної майстерності;
- тижні циклових комісій;
- відкриті заняття, майстер-класи;
- контрольні та взаємні відвідування занять;
- виставки педагогічних досягнень викладачів;
- аналітичні дослідження з питань методики навчання студентської молоді;
- методичні консультації;
- індивідуальна самоосвітня робота викладачів циклових комісій;
- індивідуальні та групові консультації із головами циклових комісій та викладачами для надання конкретної методичної допомоги з питань планування роботи, визначення змісту, форм організаційно-методичної роботи;
- моніторинг та оцінка якості навчання;
- участь у міжнародних освітніх програмах та грантових проектах.